Förlåt.




Hej!
Förlåt för dålig uppdatering, men har hatf läxor att göra och så..
Har kommit in i mina vanor nu känns det som, jag kommer upp i tid nu!
Jag ska snart beställa lite saker, en byxdress och något par skor tror jag.
Eller så ska jag spara till Thailand, för nu är det bara fem veckor kvar :) :) :) !!
Idag har kompis Fridolf kommit hem till oss, hon ska sooova här, wohoo!!
Vi har varit i stan och vi köpte skämtsaker som typ sottvål, blåa karameller& fejkcola.
Haha, vi åt blåa karameller på stan och sen var vi helt mörkblåa på tungan och tänderna!
Pinsamt, för om vi sa hej till någon så hade vi asblå munnar , hih!
Men sen när vi kom hem så testade vi tvålen, men mamma kom på oss för hon hitta förpackningen.
Men det hade funkat ifall vi inte hade glömt bort att ta bort pluppen som hindrade det svarta att komma ut =D.
Aja, nu sitter vi nere i tv-rummet och tittar på sing-a-long & snart ska det bli sängen för oss, wihoo!
Fast vi är ganska trötta efter allt vi gjort idag..
Jag kan räkna upp det vi gjort, det jag kommer ihåg iaf.
Busat med skämtsaker, blåst såpbubblor på varandra, klättrat på taket, tittat på solnedgången, busat med hunden Elsa, kastat frisbee, ätit godis, grillat fläskfilé, hälsat på en häst, hoppat studsmatta och typ gjort tusen saker till.
Nu ska jag sova, men vi hörs imorrn!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Rosa

Jag diggar dig och din blogg!

Go for it girl, och bry dig inte om kommentarerna, deet är bara ngn j*vel som har seriösa problems!

Puss <33

2008-09-20 @ 22:45:52
Postat av: Olivia

Vilka fina bilder, är det du som har skrivet den där dumma kommentaren på min blogg!! Jag vet att det inte är Nikita för hon är för snäll och skulle få världens ångest! Kram ses imorn Hoppas du inte är sur på mig..

2008-09-21 @ 09:31:07
Postat av: Olivia

P.S Jag håller med Rosa!! Bara du inte är sur på Nikita

2008-09-21 @ 11:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0