Du är min ögonsten.

Hej, cupcakes!

Bild: Uppfödarens hemsida (tänker inte ge ut adressen)
Det här är min hund Elsa, fast på bilden var hon bara sex veckor.
Nu är hon elva månader, och på Söndag blir hon 1 år!
Det känns så himla overkligt, nyss var hon ju bara en liten boll som låg som en mössa runt ens huvud på nätterna när man sov. Hon bets som en krokodil, men var ändå det finaste man sett.
Du ska veta Elsa, att jag älskar dig mest!
Och om du inte lever i 14 år till, blir jag arg på dig!
Nej då, men jag skulle bli jätteledsen.
Jag älskar dig, babygirl♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Älskar min lilla plutta, hon är finast i världen!!

2008-09-23 @ 20:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0