Make me happy.


Bildkälla: Google.se

Hej!
Vet ni vad?
Jag fullkomligt älskar Lisa's skor (Lisaplace)!!
Tror dom är från Din sko om ni vill kika på dom, kanske klämma lite på dessa fina skapelser?
Haha, nog om det.
Nu sitter jag i datorsalen i skolan och tittar på bloggar.
Och skriver i min egna då.
Idag ska jag fråga pappa om tandställningen, ska faktiskt bli kul att få det gjort.
Konstiga jag vill ha tandställning, haha.
Hoppas jag bara inte ser ut som ett muffo i det..
Nu ska jag titta in på mina kompisars blogg www.fashionflops.blogg.se .
Det här är några andra bloggar som mina vänner har:
www.biancak.blogg.se
www.vickisplace.blogg.se
www.louisekleerup.blogg.se
www.vickis.blogg.se
www.fashionflicks.blogg.se (den har jag med några kompisar och min syster, check! )
Hejdå!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0