Lipstick.



Hej allihopa! Idag har jag mest varit utomhus i höstvädret. Men om man är rätt klädd är det riktigt mysigt med alla fina löv och färger. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" som man så noga säger i talesättet. Jag ska nog förövrigt börja skriva in hur många dagar det är kvar nu till resan, som värsta nedräkningen ju. Jag blir alltid lika pirrig när jag tänker på det, liksom nästnästa vecka åker vi! Ehm, vad finns det mer att prata om då? Jo justja. På Onsdag ska jag kanske köpa dom fina skorna från Dinsko. Och kanske stentvättade Cheap Monday också. Men vi får se. Jag har inte så tjock plånbok precis.. men nu ska jag fortsätta titta på 'Stjärnor på is'. Får hålla andan hela tiden när någon ramlar. Haha, aja. Hejdå mina små sockertoppar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0