justlook,donttouch.


Bildkälla, Emmylinnea (I think.)

Hejhej!
Idag har jag vart i skolan och haft mysdagen. Vi tittade på "Den magiska leksaksfabriken" och den var väll sådär. Lite halvtråkig. Idag ska ni få lite bidler och så ska jag ska försöka lägga upp en önkelista i ett av inläggen före Thailand. Ni har lite roliga saker ni ska få se alltså. Nu ska jag käka lite och sen vänta på pappa och syster. Vi ska kanske vaccinera oss ikväll, sista sprutan innan resan. Det var faktiskt inte så farligt att ta spruta som jag trodde. Har alltid varit nervös och gråtig men förra gången grät jag inte alls. Jag bara sa: Är det redan färdigt? när hon tog på plåster.  Hihi. Men ni får ha det superbra så ses vi sen.
Hejdå i blåbärsskogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0