Zavadii ka. (Hej)

Hej allesammans!
Nu sitter man mätt& riktigt nöjd på hotellrummet. Jag tror faktiskt att man inte kan ha det bättre! Men men, nu ska vi inte berätta hur glad man är här. Såhär kan jag beskriva det: Brun, sitter på stranden varje dag, guppar på vågorna i det turkosa vattnet! Haha, så härligt har jag det! Plus att det är väldigt flott hotell, mycket natur och riktigt snäll personal. Dom älskar verkligen barn här!! Jag kan berätta lite om några upplevelser. Jag har sett en gul groda, tre ödlor, sju centimeter stora skalbaggar, en enooooorm fjäril ( med stort E! ) ,en bantastooor snigel, en elefant, buffel, svart kissekatt och en vildhund som gick glatt på stranden . Hehe, lite djur. Här är klockan 22.30 och jag ska krypa ner till kojjs. Imorgon blir det en slappdag på stranden och på Onsdag, Torsdag& Fredag blir det utflykter med stort U!!! Jag hoppas ni har det kul i kalla, kalla Sverige. Hejdå små kakorna!


P.S!  Jag tror faktiskt att det snöade i Fredags hemma i Sverige. Moahahaha, och här är det 40(!) grader!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå det är ju mysigt med snö....?

2008-11-04 @ 17:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0