svaren del 1.


svaren på era frågor   !


Favvolåt?
Ja du, det finns säker tusen som jag gillar lite extra men Viva la vida med Coldplay är ju fin !

Favoritdjur?
Svårt det där ! Men jag väljer nog ändå hund.

Vad fick dig att börja blogga?
Jag hade läst många bloggar före och jag tyckte det verkade roligt och det är det också !

Bästa saken i din garderob?
Gills skor? Isåfall får det bli mina nya skor från Dinsko, mammi och pappi överaskade mig och syster med  nya skor bara sådär, poff !

Skor eller kläder?
Kläder tror jag, men skor kan vara fantastiska !

Frukt"godis" eller godis?
Helt klart frukt  !

När började du blogga?
I Augusti det här året och jag ångrar mig verkligen inte !!

Favoritbloggerska /bloggare?
Kanske världens lättaste fråga för mig,          LISAPLACE !

Har du något tips på hur man får en fin frilla?
Blöt håret lite innan du går och lägger dig. Sätt upp det i en knut mitt på huvet (det blir lockigast då).
Sen sover du med den hela natten och voíla, du har ett lockigt svall !

Tycker du om att sjunga?
Ja verkligen! Jag sjunger när jag får chansen.. i duschen, när jag är ensam hemma, utomhus, i skolan (!) haha !

Ja det var första delen av frågesporten, hoppas ni fick svaren ni ville ha !
Puss♥








Kommentarer
Postat av: matilda

fan vad din blogg är dålig!!!

2008-11-25 @ 19:39:29
Postat av: modeflickans

kul att du tycker så, hejdå

2008-11-25 @ 20:05:18
Postat av: Olivia

Hon har världens bästa blogg!!

2008-11-25 @ 22:04:24
Postat av: assan

Matilda: Avundsjuk???

2008-11-26 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0