mascara.



Det var någon som ville veta vilken mascara jag använder som ni kan se på bilderna ibland.. så nu ska ni få veta det !
Den heter Define-a-lash och det är en grön förpackning! Som ni säkert ser på bilden är den ganska små taggar och väldigt många och det gör att den fördelar fransarna ordentligt och gör dom långa och fylliga , och det funkar faktiskt! Men om ni vill ha lite mer klumpigt och lte mer tjockt lager så är inte denna rätt för er, den här ger ganska naturligt resultat och det är det jag vill ha och då är den här perfa!

Och så var det en fråga om hur jag gör "snurrarna" i håret.
För att göra en lång beskrivning kort visar jag i bilder, bra va!?

STEG 1:


Ta lite hår (det beror på hur tjock ni vill att snurran ska vara) och snurra /tvinna tills ni tycker den är bra.

STEG 2:


Då blir det ungefär såhär !!
Här ser ni att jag gjorde snurror på båda sidorna.

Puss !




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint Fint

2008-11-18 @ 19:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0