the snow is coming soon but the sun is still here.






Mamma har tagit fotona.


Hej!
Gud asså, jag fick ju nästan panik när Lisa inte uppdaterade på fyra dagar. Hjälp vad jag blev rädd! Haha skämta kan man väll alltid göra men jag skojade faktiskt bara nu. Men man vill ju inte att Lisa ska sluta att uppdatera eller hur? Hon är ju helt underbar och jag läste idag att hon också använder dipliner. Fast jag använder ju inte det ännu (Läs: fick en av syrran i julklapp...tack!) men det blir det snart ändring på! Fast när jag testade blev det bara konstigt och jag tvättade fort bort det så att ingen skulle se min misslyckade målning. Men hörrni.. ha den bästa kvällen så kanske vi hörs idag igen eller så blir det fler inlägg imorrn!
Pussa på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0