SVAREN (lite för tidigt men jag orkade inte vänta!)



Bästa sommaren? Ja du. Alla är väl lika underbara på olika sätt men den senast var ju riktigt härlig. Glass, vänner, shopping i värmen& massa roliga saker. Det är väldigt väldigt svårt med sånna frågor.. Roligaste minnet med dina bästa vänner? Oj den var väldigt svår! Det finns så många att jag inte ens minns allihopa.. lite sorgligt faktiskt. Men nej jag vet faktiskt inte, förlåt! Favoritmat? Jag gillar det mesta men pizza slår ju allt när man inte har käkat det på ett tag! Gör du nått speciellt med ditt hår? Nej inte vad jag vet. Tvättar det med schampo och balsam och sen låter jag det handdukstorka lite men sen låter jag det bara torka av sig självt så.. nej det gör jag inte. Använder du smink och isåfall vad för nått smink? Det blir väl lite mascara ibland men inget annat. Man är ju vackrare naturlig eller hur? ( : Du gillar Olsen-tvillingarna va? Ja det gör jag! Dom klär sig ju riktigt snyggt ibland och dom är två av mina största stilikoner. Det var ju synd att Mary kate kraschade lite och fick åka in till rehab men nu mår hon ju bra så då är jag glad! Gillar din blogg jättemycket. Du är så söt! Nä vad snäll du är. Du är söt! Vad fick du i julklapp dude? Jag fick bara massa kanongrejjor! Riktigt snygg nyårsblåsa, Mamma Mia- dvd, två böcker, presentkort, den snyggsnygga minidatan jag skriver med och annat bra dude! Skönaste affärerna enligt dig? Urban Outfitters är ju en riktig guldgruva. Dom har ju allt ifrån inredningsgrejjer till snyggaste kläderna! Topshop, H&M, Weekday och Monki är ju också riktigt bra! Om du menar alla affärer så kan jag nämna massa affärer som är något extra men jag valde att räkna upp lite klädaffärer om det var okej! Gillar du också varm choklad och chai latte från Espresso House? Ja det gör jag verkligen! Chai Latte har jag inte smakat men mina vänner säger att det är väldigt sött och gott! Varma chokladen där är ju helt bajsbra! Nästa gång ska jag be om att få nästan bara grädde...mums! Har nån av dina kompisar blogg? Väldigt många faktiskt! Jag tror att ni kanske har hört talas om Viktoria och Alicia nån gång här på bloggen? Hur länge har du bloggat och varför började du att blogga? Jag hade läst bloggar ganska länge före det och jag tyckte att det verkade jättekul med tanke på all positiv respons man fick. Och jag gillar att uttrycka mig genom att skriva, jag skriva väldigt ofta små berättelser och texter i skolan...när alla andra sitter och läser. Jag började att blogga i år Tvåtusenåtta, i Augusti. Och det var ett väldigt bra beslut jag tog! Är du kär i någon? Ja i min pojkvän. Vem är din bästa vän nr 1? Jag har så många bra vänner! Men Viktoria är en sann vän och hon har aldrig svikit mig! Vi har känt varandra i snart tio år nu så vi vet typ allt om varann. Jag är glad att jag har dig bästevänn! Vi träffades på dagis = ) Gillar du mig? Äh jag vet inte vem du är..?


Det var svaren från den här Söndagen! Gillade ni idén? Om ni vill ha kvar den tänkte jag att jag skulle korta ner tiden så att ni inte har så långt på er som till klockan nio! Det är lite för sent...jag kunde ju inte ens vänta första gången!

Pussa!  ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria ( VQ )

Hej <3 Tack får jag väll säga och jag tycker om idén kankse tilloch med ska härma dig lilla prutt unge <3 Aja ha det gott pussar och kramar !!

2008-12-28 @ 23:06:09
URL: http://vickisplace.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det får du så gärna så.. jag härma Lisa! hehe puss puss

2008-12-28 @ 23:17:37
URL: http://modeflickans.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej! Tack, jag gillar din blogg också. Jag har en precis köpt en Nikon D80 och är supernöjd :) Har du också en Nikon? Vilken då isåfall? Kram

2008-12-29 @ 11:37:16
URL: http://linne.webblogg.se/
Postat av: maja.w

jag är hennes syster och jag kan skvallra om att vi har en nikon D300......älskar dig linnet

2008-12-29 @ 13:57:52
Postat av: ElsaL

Hej! Jag tyckte iden va superkul! Kanske härmar jag dig jag också:P

Puss puss

2008-12-29 @ 14:20:36
URL: http://elsal.blogg.se/
Postat av: Linnea

Elsa och Viktoria: Vad kul att ni gillade idén, ni får gärna härma! : )



Linnea: Vad kul att du också gillar min blogg! Har du en Nikon D80, vi valde mellan den tror jag men det blev en Nikon D300. Och den är kanon! :D Trevlig kväll !

2008-12-29 @ 21:41:37
URL: http://modeflickans.blogg.se/
Postat av: alicia

söt du e!

2008-12-29 @ 22:11:41
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/
Postat av: Johanna

söt bild!

2008-12-29 @ 22:12:13
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0