SHOPPA LOSS DIREKT FRÅN DATAN!

HEJ!
Jag tänkte ge er lite tips på webshoppar om ni kanske är lite intresserade. Jag har köpt en klänning och ett nitskärp från Ellos.se en gång och det gick snabbt och smidigt. Jag behövde bara hämta ut det och sen kunde jag använda den. Fast den var lite stor men det var ju första gången. Så jag tänkte ger er lite tips på budgetshoppar på nätet!

ASOS.COM :

Asos har inte så jättebilliga alternativ om ni vill ha budget i prisklass men just nu i mellandagarna är det ju rea så jag kan tänka mig att det finns mycket reasaker just nu så passa på säger jag bara! För mig var det ganska svårt att hitta saker och jag fastnade inte för så mycket men dom hade några fina grejer!

ELLOS.SE :

Den här sidan gillar jag skarpt! Dom kanske har lite tråkiga kläder men dom har ändå mycket bra (och billiga!) saker och det är lätt att shoppa. När jag köpte min klänning där var det sommar-rea så då köpte jag min klänning för 99 kronor. Det är lätt att hitta runt där och det går fort med leveransen. Så jag tycker verkligen att ni ska kika in där!

AMERICAN APPAREL.NET :

Detta är min absoluta favvo! Som ni kanske såg i förra inlägget ska jag köpa ett AA-fodral därifrån. Dom har mycket bra utbud men inte så mycket bra saker på rean tycker jag. Men det kanske ni tycker så titta in där vettja, dom har mycket fina saker för ganska låga priser. Men accesoarerna (stavfel?) är ganska dyra... ett par leggings kostade 700 spänn tror jag.. hmm.

Nu till smink& håravdelningen:

ELEVEN.SE :

Denna har jag bara kört talas om och läst mycket om deras saker i bland annat CHIC och SOFIS MODE. Men deras locktångar verkar ju jättebra! Jag såg en i Sofis Mode som man kunde välja bland 17 olika temperaturer på. Jag kanske ska köpa en mascara därifrån som hade två i en. På ena sidan fans det en lite tjockare borsta som man skulle använda om man ville ha fylliga fransar. På andra sidan var piggarna på borsten med smala och satt lite längre ifrån varandra och av den borsten skulle man få mer långa och snygga fransar. Tror ni på det eller ?   : )

Ja.. det var lite webbshoppar. Hope you enjoyed it!   = D
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0