ÖRN




HEJ!
Jag tittar på mamma mia - the movie och sjunger med lite här och var.. grannarna hör nog oss sitta hela natten för kul är det! Gårdagen var riktigt lyckad, jag ska visa er bilder imorgon på klänningen och datorn måste ni ju se såklart!! Jag är inte så frisk.. jag snorar och håller på. Ögonen känns mest som två brinnande klot och jag fryser och svettas lite emellanåt. Inte kul det där mer förkylningar hörrni.. men på Måndag hoppas jag att jag hunnit piggna till för då blir det shopping! Jag hoppas att jag hittar nått roligt, kanske nya klackisar till fotsingarna? Eller en ny väska, Kenzas väska ser ju inte så ful ut.. den där svarta kuvertväskan med dragkedjor!  Nu ska jag fortsätta att tycka synd om mig själv och titta lite på bröllopsfixaren.. myspys!                                                              

Pussa på er♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bröllopsfixaren är jättebra! Hoppas att du kryar på dig, söt du var på bilden förresten! KRAM

2008-12-25 @ 21:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0