Nu får ni berätta!




Hej!
Jag vill veta en sak om min blogg. Vad är det ni fastnar för egentligen? Och skulle nått kunna bli bättre eller ni kanske vill ha mindre av något? Berätta gärna!! Det skulle vara jättebra om jag fick veta det för då kan jag göra den bättre efter era önskemål. Jag kommer ju att fortsätta skriva om det jag känner för men det kanske finns något ni skulle vilja veta, ni kanske tycker det finns för få bilder i inläggen eller så tycker ni kanske bara om min blogg som den är? Tack på förhand  /    Modeflickans

Kommentarer
Postat av: ElsaL

JAg gillar din blogg precis som den är! tycker du att jag kan ändra något på min?

puussar

2008-12-29 @ 18:15:03
URL: http://elsal.blogg.se/
Postat av: Linnea

Till Elsa: Vad kul att du gillar bloggen Elsa! :D Din är också bra som den är.. den är jättebra faktiskt!

2008-12-29 @ 21:43:46
URL: http://modeflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0