LITE BLOGGTIPS KANSKE NI BLIR GLADA AV?


LISAPLACE
Alltså shit! Jag får inte nog av Lisa!! Hon är ju helt underbart söt och bra och det mest fantastiska är att hon bara är 14 bast! Hon har redan blivit plåtad flera gånger (avis heter jag), varit med i VOUGE Korea, gjort ett väldigt bra intryck i bloggvärlden (gud, jag älskar henne!), hon har blivit omtalad i fler bloggar än vad jag någonsin skulle vara och sist men inte minst så har hon ju sitt största fan också, mihi och det är ju svårt att lista ut vem det är! Jag är helt svag för en tjej som är helt vanlig flicka som bor i Malmö.. ganska konstigt kan tyckas men oj vad hon är bra den där Lisa!  


Lite mera av LISA... hon är ju för fin!



AMANDA BERG
Har följt hennes blogg väldigt länge nu och jag måste säga att hon har blivit lite tråkig i längden. Men jag gillar henne i alla fall... jag gillar henne mycket. Amanda är ju också lite lik Pippi Långstrump.. precis som Filippa här under. Inlägget hon skrev som handlade om när hon åkte till Istanbul var väldigt intressant. Man fick se precis hur det går till när man gör ett par jeans. Fina blev dom också... jag vill också göra ett par egna jeans som man är helt själv om att ha! Amanda är i alla fall helt klart värd ett försök. Så titta in på hennes sida, hon är väldigt bra hon.




GILLOFILIPPA
Känner ni igen henne? Inte? Jo.. såklart att det är Pippi Långstrump!  Nej då.. skämt åsido men hon liknar ju henne lite. Det kan ni faktiskt hålla med om.. fräknarna är identiska! Ni borde verkligen gå in på hennes blogg och läsa och titta på bilderna. Hennes blogg är värd varje minut av erat besök. Hennes mops är ju väldigt väldigt söt den med. Mopsar har en väldigt speciell uppsyn. Ser lite ut som att dom tänker: Vad stirrar du på? Ähh, jag bryr mig inte om dig, talk to the paw! Nu gled jag in lite på sidospår om mopsar.. men hörrni check it out!




FASHIONFLASH

Coolish säger jag bara! Den här tjejen rockar ju fett och dessutom så har hon en riktig gulgruva till garderob hon. Karoline tror jag hon heter. Brukade följa hennes blogg mer före hon bytte från blogg till pause. Men det händer  ju väldigt ofta att jag kikar in där lite granna. Hon är ju trots all coolish-Karoline!! Och hon är ju ganska snygg också, eller vad tycker ni? Smak för mode har hon också.. den där Karoline!


KARNAH
Man blir glad av hennes texter och bara man ser på henne blir man glad inombord, hon är ju väldigt söt. Kanske uppdaterar hon liiite för sällan men vem gör inte det nu när det är lov och jul? Jag gillar hennes bilder starkt och jag tyckte så synd om henne när hennes pojkvän gjorde slut! Fin tjej den där Karnah, jag tror att hon stavas med ett a och inte två? Jag har ett svagt minne av att hon sa det nån gång..



Till sist... mina två favvisar till bloggerskor!




GOD KVÄLL!!

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Jag vet.. Lisaplace är jättefin!

2008-12-26 @ 22:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0