kan någon där ute help me?


kan någon hjälpa mig att sätta in den här som min header och få den som full storlek? den är gjord i photoshop 7.0 elements och när jag testade att sätta in den blev den bara som en liten fyrkant på ena sidan av headern. kan nån snäll person hjälpa mig att fixa den i normal storlek så att den täcker HELA min header och inte bara en liten del av den som min bild gör nu. please, can somebody help me with that? ni kan få göra vad ni vill med den.. bara den sätts in! hehe, pussa!   (svengelska rubrik.. ja vet)

Kommentarer
Postat av: VQ

men det är inte så svårt...

2008-12-26 @ 16:58:13
URL: http://vickisplace.blogg.se/
Postat av: Lina

du borde göra nånting nytt med din header asså jag kan inte göra sådär men ändå typ ta flera stora bilder och skriv nåntinge eller efter som dte är jul typ så kan du ju göra nånting lite mera juligt om du förstår vad jag menar.

kramar lina ett av dina största fan på bloggen!!

2008-12-26 @ 17:15:19
Postat av: Carolin

hello!! fin header!! vet inte hur man gör eller det gör jag men då kanske jag gör fel och inte kan ändra aja ses!! KRAM

2008-12-26 @ 17:28:54
Postat av: Anonym

hello!! fin header!! vet inte hur man gör eller det gör jag men då kanske jag gör fel och inte kan ändra aja ses!! KRAM

2008-12-26 @ 17:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0