Fråga på people!

Nyss var jag ute och försökte fota ängen som var helt vit av frost men jag hade otur och solen försvann väldigt fort så det blev inga jättebra foton precis. Men några foton blev det och dom var väll helt okej. Ni ska få se dom senare när jag laddat över dom. Men jag tänkte börja med en frågestund igen. Fast den här gången är det lite annorlunda. Ni får fråga på så mycket ni vill hela Söndagen tills ni tröttnar. Klockan 21.00 säger jag stopp och då får ni inte fråga mera. Det blir väll bra sådär före skolan och så? Det var någon som frågade om jag inte kunde ha en frågestund igen snart och då tänkte jag att då kan vi lika gärna göra såhär! Så fråga på!! Jag startar frågestunden...

NUUUU... FRÅGA PÅ GOTT FOLK!



Kommentarer
Postat av: Emma

Bästa sommaren? Roligaste minnet med dina bästa vänner? Favoritmat? Gillar din blogg jättemycket.. du är så söt! Gör du nått speciellt med ditt hår? Använder du smink och i så fall vad för nått smink?Tack på förhand :) (P.S. Du gillar Olsen tvillingarna va? )

2008-12-28 @ 15:56:08
Postat av: Filippa

Vad fick du i julklapp dude? Skönaste affärerna? Gillar du också chai latte och varm choklad från EH? Har nån av dina kompisar blogg? Puss söting

2008-12-28 @ 17:08:40
Postat av: Linnea

Emma och Filippa: Tack för frågorna!



Kom igen nu ni andra , fråga mig allt! Om ungefär tre timmar tar den slut så come on guys!

2008-12-28 @ 17:09:43
URL: http://modeflickans.blogg.se/
Postat av: linnea

Hej! Första gången jag tittar in så får väl fråga lite :) Hur länge har du bloggat och varför började du blogga?

2008-12-28 @ 17:50:15
URL: http://linne.webblogg.se/
Postat av: Linnea

Linnea: Vad roligt att just en Linnea titta in! Hihi, ha en kanonkväll!

2008-12-28 @ 18:01:50
URL: http://modeflickans.blogg.se/
Postat av: a

äär du oskuld ?:O

äe du kär i ngn ?

vem är din bvän nr1 ?

gillar du mej ?<3

2008-12-28 @ 18:34:04
Postat av: Linnea

Haha, jag vet vem du e ! : )

Ehm, den första svarar jag bara det rätta svaret på .. inge mer. jag kan till och med säga svaret här. svaret är : NEEEEEEEEEEEEJ , FÖR SJUTTON!

2008-12-28 @ 18:39:16
URL: http://modeflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0