Blev det bra?

ÄNTLIGEN HAR JAG BÖRJAT LÄRA MIG HUR MAN FIXAR PÅ BLOGGEN!
Jag satt och förbannade stilmallen för en stund sen men nu är den fixad och jag blev helnöjd!
Vad tycker ni om den nya designen? Ni tycker säkert att jag har härmat Lisaplace jättemycket men så att ni vet snodde hon sin bakgrund från en annan bloggerska också (nu låter Lisa som en tjuv hehe!) satt sådeså! Skriv gärna hur ni tycker! Snart ska ni få se min nya frilla. Det blev väll fint men jag ville inte ha så jätteuppklipt! Fast jag får ju lika tjockt hår sen när det har växt ut men det känns som att det är jättetunt just nu och det är jag verkligen inte van vid...men men. Jag säger hela tiden till mig själv: Linnea det växer ut! Men det känns sorgligt på nått sätt böhö! Ni får ha det najsigt snuggingar och så hör jag av mig snart igen med bilder mitt inte lika tjocka men fint- hår!   pusspuss  


© Foto taget av mig. Ingen kopiering tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0