ahahaha.

TJO !

Stilikon? Ja du... det är många med personlig stil som jag smälter lite extra mycket för. Men Daisy Lowe, Mandy Moore, Kate Moss och Nicole Richie har ju fin stil! Färg? Jag gillar dom enkla och vanliga som svart, vit och grå väldigt mycket men röd kan ju vara väldigt fint! Fota eller bli fotad ( om jag förstod frågan rätt )? Jag tycker det är väldigt kul att röra sig framför kameran och att bli fotograferad men jag väljer nog ändå att stå bakom kameran. Bada eller sola? Det är en väldigt lätt fråga för mig. Det är ju mysigt att ligga på en varm handduk med en mysig bok och ett glas kall dryck men simma och vara under vattnet är ju underbart! Om du skulle få vara en kändis för en dag, vem skulle du då välja att vara? Hmm. Svår fråga det där.. men jag vet faktiskt inte. Blogg? I really like Emmanygren.se and mysigt on devote ! Vad tycker du om Kenza, Blondinbella och Mini? Jag läser faktiskt inte någon av deras bloggar om jag ska vara ärlig. Men Kenza verkar ju vara en go tjej med bda fötterna på jorden. Blondinbella tycker jag verkar vara lite falsk, likaså Kissie. Men det är ju bra att det går bra för Bella! Söta Mini ( Caroline Lund ) har jag kikat in hos några gånger och hon skriver väll ganska trevligt men ingenting som jag riktigt fastnat för. Franska eller spanska? Jag läser Franska i skolan och det är ju väldigt vackert men Spanska är coolt. Jag väljer nog båda! Pojkvän? Ja det har jag men jag låter bli att visa honom här i bloggen. Affär? Klädesaffärer finns det många av men jag gillar bland annat Monki, H&M, Weekday, Bikbok och sånna i den stilen. Jag giller dom flesta! TV eller dator? På datorn kan jag ju skriva här på bloggen men på TV:n kan jag kika på mysiga filmer och roliga tv-serier och sånna trevliga grejjer. Jag väljer helt klart TV:n! Mobiltelefon? Jag har en rosa Sony ericsson som jag har haft i två år nu tror jag ! Glass? Jag älskar Ben& jerry's som alla anda bloggerskor verkar göra men haha vi bloggerskor är ganska lika på många sett.. right? Och citronsorbet är en klassiker! Vad tycker du om H&M, Lindex och KappAhl ?  I like!


Hoppas att ni fick dom svaren ni ville ha!

PUSSA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0