Lycka.

Hej! Nu sitter jag i datasalen på skolan och ska bara skriva ett snabbt inlägg innan rasten är slut.
Idag har vi bara tagit det lugnt i skolan och jobbat lite, och pratat ganska mycket.
Igår blev det ett missförstånd med b-sråket så det blev inställt.
Så sista lektionen idag blir språk istället.
Men aja, ska inte sitta här och snacka skolsnack!! Haha.
Har ett habegär efter mycket nu, eftersom jag tittar in på olika bloggar och ser de mest vackra ting och kläder hela tiden, blir dreggel i munnen på mig.
Men som vanligt så är jag pank, så kan inte köpa något just nu.
Nu ska jag fortsätta titta på lite bloggar, så fina sidor det finns!
Kiss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0