Frågor.

Nu har jag kommit på lite frågor jag ska ställa till er.
Och så har jag kommit på lite saker jag ska svara på.
Då börjar vi..
Mina frågor till er:
Hur gamla är ni som läser?
Roliga egenskaper?

Några djur? Själv har jag en hund på tio månader :)
Nu om mig:
Jag läser dessa bloggar dagligen: Lisaplace, Almah, Mariiaa, Nevnarien och Lestyle.
I höst: Ska jag börja på gymnastik och dans.
Syskon: En syster, vi är tvillingar :)
Om årstider: Älskar sommaren, men tycker vintern är underbar också.
Telefonsort: Sony ericsson Z610i, rosa.
Drömyrke: Fotograf.
Sång jag sjunger ofta på: Lucky med Jason Mraz och Colbie Callat.
Läskigaste upplevelse: När jag skulle putta vår tunga tv åt sidan så att vi såg bättre, och jag råkade putta den för hårt så den ramla på min systers ben ;/

Ja, det blev ju några saker.
Så kom igen nu och svara på mina frågor till er :D
Nu ska jag äta en sen frukost, sen blir det nog en tur till stan och utomhusvistelse.
Och imorgon träffar jag kanske mina två bästisar, har saknat dom så!
Älskar er båda, bara så ni vet det M & A!
Hejdå! / L

 


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

1. 14, snart 15

2. Haha oj, hur menar du?

3. Inga än. Pga min lillebror

4. Lisaplace, Kenza, Nervanien, Kissie och sen ser jag vart jag hamnar.

5. Ska jag välja gymnasium.

6. En lillebror. Maximiliam

7. Älskar sommarn men dom andra är oxå bra.

8. Sony Ericsson

9. Fotograf på halvjobb och något med mode som heljobb.

10. Oh boy och iäm walking on sunshine.

11. Jagad av 8 taxar runt och runt ett hus flera gånger.



Puss

2008-08-10 @ 19:46:56
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0